بازگشت به لیست مقالات

‏8 راه موثر برای ایجاد محتوای وب سایت

8 راه موثر برای ایجاد محتوای وب سایت.

داشتن محتوا  در سایت یک نشانه برتر است یعنی یک پادشاه است، محتوا بیشتراز  شما، بیشترین  مخاطب و ترافیک سایت شما را بالا می برد ،  محتوا این است که کاربران و خوانندگان در یک وب سایت چه زمانی و به اطلاعات خاص مورد نیازشان دسترسی پیداکنند. آنها در صفحه شما  باقی خواهند ماند اگر آن را کامل و آموزنده پیدا کنند. آنها بلافاصله سایتی را  که محتوا مد نظرشان را نداشته باشد  ترک خواهند کرد .

ببسیاری از مدیران وب و وبلاگ نویسان همیشه نمی توانند محتویات خوبی برای وب سایت های خود ایجاد کنند. این به خاطر این است که تولید کنندگان محتوا باید هر روز اطلاعات که مد نظر مشتریان است را بسازند. محتوای وب سایت باید تولید شود.

موضوعات و محتویات می تواند بسیار آسان باشد البته به شرطی که افراد موارد زیر را رعایت کنند.

 

1- دانش و تخصص خودافراد (صاحبان وب سایت)

قبل از اینکه تصمیم به ایجاد یک وب­ سایت داشته باشید، شما در مورد طرحی که انتخاب کردید، دانش و تخصص دارید، دلیل اصلی این که، شما آن را ساخته اید. شما کسی هستید که مسئولیت وب سایت خودتان را بر عهده دارد. دانش و تخصص منحصر به فرد خود وب سایت را تاسیس کردید . اما در نهایت، ارائه محتویات به خود شما می تواند بسیار دشوار باشد، به همین دلیل است که شما نیاز دارید که دانش و تخصص خود را با استفاده از یادگیری مداوم و تجربه همه موارد مربوط به توسعه­ وب سایت خود داشته باشید. تولید محتوا خلاقیت می خواهد .  همه ما باید یاد بگیریم که در توسعه وب سایت های  خود سرمایه گذاری کنیم.

2- داستان­ های شخصی را برای ارتباط با افراد بگویید:

نوشتن برخی از داستان های شخصی می تواند بسیار مفید باشد برای اضافه کردن محتوا به سایت و همچنین ایجاد علاقه بیشتر مخاطبان. نوشتن داستان های شخصی باعث می شود مخاطبان بیشتری در مورد شما بدانند. همچنین می توانند ارتباطات شخصی با شما  ایجاد کند.

 

با این حال، اگر شما نمی خواهید بیش از حد شخصی باشید، می توانید آن را با سمت حرفه  خود ترکیب کنید، همانطور که مخاطبان شما معمولا در وب سایت شما مشاهده می کنند. زیرا می تواند به ایجاد اعتماد میان همه بازدیدکنندگان سایت شما کمک کند.

3- چگونه  مقالات  خود را ارائه دهید:

دلیل اینکه چرا خوانندگان، وب سایت ها را جستجو می کنند این است که آنها سوالاتی را برای گرفتن  پاسخ های خود  دنبال می کنند.. اطمینان حاصل کنید که چطور مقالاتی را ایجاد می کنید می تواند مشتریان وب سایت شما را گام به گام در انجام کاری که به دنبال آن هستند، یاری می نماید. اگر شما در این زمینه از متخصصان تولید محتوا استفاده کنید به بهترین نحوی آنها را هدایت کرده اید. 

4- ارسال و بحث در مورد فیلم های مربوطه:

یک راه خوب برای ایجاد محتوا در وب سایت شما این است که یک ویدیو را مثلا از سایت  یوتویوب جاسازی کنید و نظر خود را در مورد آن ارائه دهید. اگر این ویدیو مرتبط با مطالب وب سایت شما باشد بهترین روش را انتخاب کرده­ اید. این موضوع  فقط چند دقیقه طول می کشد تا ایجاد شود، اما می تواند خوانندگان وب سایت شما را به تفکر وا دارد و حتی آن ها درمورد این ویدیو نظرات خود را در زمینه فعالیت شما ارائه کنند. و باعث ارتباط با شما شود.

5- دفع پست قدیمی:

مرتب کردن اطلاعات در طراحی سایت ، بسیار اهمیت ویژه ای دارد،  برخی از پست های قدیمی ممکن است نیاز به ارسال مجدد به دلیل به روز رسانی مربوط به آن و یا به علت تقاضای عمومی می بایستی تغییر کنند. این به شما کمک می کند مطالب خود را برای وب سایت خود اضافه کنید و همچنین مطالب مربوطه و به روز شده خود را به خوانندگان خود ارائه دهید.

6- مشترک شدن در خبرنامه:

خبرنامه یک ابزار برای اطلاع رسانی در مورد یک موضوع خاص است. این کارکرد خبری همچنین می تواند به شما برای ایجاد محتویات سایت کمک کند، همانطور که از اخبار روزانه که می توانید در مورد وب سایت خود اعمال کنید، ارائه می شود. خبرنامه همچنین کمک می کند که سایت خود را مرتبط و به روز نگه دارید تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

 

7- دعوت از وبلاگ نویسان مهمان:

وبلاگ نویسانی وجود دارند که می خواهند در پست های وبلاگ های با کیفیت به وب سایت های دیگر در ارتباط باشند،  با لینک ها به وبلاگ های خود کمک کنند. این یک راه خوب برای تولید محتوا برای وب سایت شما می باشد به طوری که با گفتار و نوشتار آن ها آشنا می شوید و از  کیفیت مطالب آنها بهرمند می شوید البته باید قبل از هر گونه بار گذاری مطالب از طرف دیگران آن را به خوبی بررسی کنید. دستورالعمل ها را تنظیم کنید تا اطمینان حاصل کنید که محتوای ارسال شده به قالب طراحی سایت شما  کمک می کند.

8- فعال در رسانه های اجتماعی:

عضویت در جوامع آنلاین هوشمند که در آن شما همیشه می توانید آخرین اطلاعات، اخبار و به روز رسانی در مورد همه چیز مربوط به کاربران را مشاهده کنید. بدانید که روند چیست و چه چیزی در میان کاربران آنلاین پرس و جو و مورد بحث قرار گرفته است. با انجام این کار، اطلاعات را نه فقط برای خودتان بلکه برای خوانندگان مشتاق خود نیز خواهید یافت.

 

اما برای من، راه نهایی برای ساختن­ محتوای و ب سایت  ، این ­است که مخاطبان شما را ببینند، مشکلاتشان را شناسایی کرده و راه­هایی را پیدا کنند تا بتوانند آنها را حل کنند.

 

نوشتن مطالب یک چالش جدی برای مبتدیان به خصوص صاحبان وب سایت ها می باشد. برای حفظ وب سایت، باید تلاش کافی برای یادگیری و کشف کردن داشته باشید.

 

متخصصان­ تولید محتوا چیتا سافت

 

‏‫

دسته بندی: علمی

نظرات کاربران

0 نظر