بخوانید و بدانید ؛ چرا باید طراحی سایت شرکت خود را جدی بگیریم؟

  • توسط ذاکری
  • شنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۶
  • 477 بازدید
  • 0
طراحی سایت شرکت

یکی از نیازهای بدیهی این روزهای دنیای تجارت فعالیت در عرصه آنلاین می باشد که از وجهه های مختلفی برخوردار می باشد و طراحی سایت شرکت اینترنتی یکی از نیازهای اساسی می باشد که باید مدیران شرکتها به آن توجه کنند. داشتن کانال ها و صفحات مختلف در شبکه های اجتماعی به جای خود مورد نیاز می باشد اما باید بدانیم که هنوز هم با وجود هجمه شبکه های اجتماعی ، هنوز مشتریان جدید و بسیاری از مردم برای دریافت اطلاعات و پیدا کردن خدمات دهنده خدمت خود از گوگل استفاده می کنند.

به طور مثال شما تصوز کنید که شما بهترین کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام و اکانت توییتر و صفحه فیس بوک و… را دارید. به طور مثال ۱۰۰۰ نفر در هر کدام نیز شما را دنبال می کنند ، ولی سوال اینجاست کسی در تلگرام می توانید شما را پیدا کند؟ در اینستاگرام و صفحات دیگر نیز باید مستقیما با سرچ نام شما به کسب و کار اینترنتی شما برسد ولی تنها جایی که کمک می کند فرد با تایپ خدمت مورد نظرش به سایت شما برسد گوگل می باشد که صرفا سایتهای اینترنتی شانس دیده شدن را دارند و حتی اگر صفحات شبکه های اجتماعی ایندکس شده باشند ولی قطعا مثلا کسی با سرچ کلمه بهترین بیمه عمر نمی تواند به بیمه عمر پاسارگاد نمایندگی خیابان مطهری تهران برسد ! ولی شما با راه اندازی یک سایت اینترنتی و طراحی سایت شرکت حرفه ای مشتری را از گوگل وارد سایت خود کرده و خدمات خود را ارائه کنید.

اما نکته ای که اینجا قابل ذکر می باشد این است که مدیران شرکتها فکر می کنند صرفا سئو و تبلیغات تمام کار می باشد و یک سایت ساده نیز می تواند آنها را به هدف خود برسانند. ولی این بزرگترین اشتباهی است که کسب و کار اینترنتی را به ورطه نابودی می کشاند. شما با کشاندن کاربر به سایت خود صرفا پله اول فروش را طی کرده اید و تنها ۳ ثانیه فرصت دارید تا او را مجاب کنید در سایتتان بماند و از صفحات مختلف سایتتان بازدید نماید. به نظر شما با یک سایت غیر حرفه ای می توانید او را در ۳ ثانیه قانع کنید تا در سایتتان بماند؟

پس باید حتما طراحی سایت شرکت خود را جدی بگیرید و این کار را به یک شرکت حرفه ای در زمینه طراحی سایت شرکت بسپارید. نکته بعدی در این زمینه و در زمینه جدی گرفتن این کار این است که شما باید مجموعه از رسانه ها را به صورت کامل داشته باشید. اینکه کانال تلگرامتان بروز باشد و صفحه ابنستاگرامتان آپدیت باشد و با تصاویر زیبا بروز شود کافی نیست. مشتری اگر جدی باشد قطعا به سایت شما هم سر خواهد زد. از طرف دیگر قطعا بسیاری از مشتریان داشتن یک سایت قدرتمند و حرفه ای را نشانی از اعتماد و معتر بودن کسب و کار می دانند.

این نکته را باید جدی بگیرید چرا که مشتریان می دانند راه اندازی یک صفحه اینستاگرام یا کانال تلگرام به راحتی چند کلیک است ولی راه اندازی یک سایت حرفه ای هم بودجه قابل توجهی لازم دارد هم اینکه به این راحتی ها نیست و نشان از اعتبار کسب و کار دارد. اگر به این فکر می کنید که می توانید با همان صفحات شبکه های اجتماعی کار خود را ادامه دهید سخت در اشتباهید. برندهای بزرگ را ببینید ، حتی یک مورد را نیز پیدا نخواهید کرد که به سایت خود اهمیت ندهند. به طور مثال دیجی کالا را ببینید ، آیا بروزتر و زیباتر از این فروشگاه بزرگ شناخته شده در سطح وب ایران دیده اید؟ این فروشگاه گروهی از طراحان وب سایت را در اختیار دارد که هر روز به زیباتر کردن و مشتری پسند کردن سایت می پردازند .

نکته دیگر در زمینه جدی گرفتن طراحی سایت شرکت این است که چطور می شود شما به طور مثال در زمینه دکوراسیون کار کنید و به زیبایی خانه های مردم برسید ولی سایت خودتان شلخته باشد و زیبایی کارهایتان را نداشته باشد. سایت شما در فضای مجازی خانه و مغازه و محل کسب و کار شماست پس باید از نظر برنامه نویسی و گرافیک دارای قدرت و وجهه خوبی باشد.

همچنین باید توجه کنید که هر چقدر کانال و صفحات اجتماعی شما فعال و قوی باشد وقتی کارتان گسترده شد شما به بستر وب سایت نیاز دارید ولی چه بسا که وقتی که کارتان گسترده شد فرد و شرکت دیگری مشابه سایت شما را راه اندازی کرده و بازار شما را در دستش بگیرد و تمامی زحمات شما را به نفع خود مصادره نماید.

همچنین مسائلی مانند وب سایت ، همانند بسیاری از راههای دیگر ارتباط با مشتری نیازی است که هیچ وقت از بین نمی رود. همین حالا سایت یکی از شرکتهای بزرگ را باز کنید و راههای ارتباطیش را ببینید. قطعا موارد قدیمی شده همانند صندوق پستی و دیگر راههای ارتباطی همانند تلفن و فکس و … را خواهید دید. مطمئن باشید بعضی از این روش های ارتباطی سالانه ۱۰ ارتباط ایجاد نمی کنند ولی به نظر شما آیا آن شرکتها کار بیهوده و عبثی انجام میدهند؟ خیر. آنها به خوبی می دانند که باید برای مشتریانشان همه راههای ارتباطی را باز گذاشت چرا که سلایق متفاوت است و هر کسی به نحوی دوست دارد ارتباط برقرار کند.

البته نا گفته نماند داشتن وب سایت اینترنت به هیچ وجه در رده راههای ارتباطی گفته شده قرار نمیگیرد چرا که آنها روش های ارتباط سنتی می باشند ولی وب سایت سردمدار بهترین روش ارتباط با مشتری در فضای اینترنت می باشد که باید مدیران شرکت ها آن را جدی بگیرند.

بعضا دیده می شود که مدیران شرکتها می گویند دیگر کسی پای سایت نمی نشیند و همه با موبایل در اینترنت وب گردی می کنند. خب این درست است و نیاز به واگنش گرا کردن سایت توسط یک گروه حرفه ای در زمینه طراحی وب سایت را نشان میدهد. اگر شما به یک شرکت معتبر طراحی کارتان را بسپارید دیگر نگران این مورد نخواهید بود و به راحتی می توانید همه مشتریان با هر دستگاهی را وارد سایتتان بکنید و خدماتتان را به آنها بفروشید و از این راه کسب سود و درامد بهترین استفاده را نمایید.

امیدواریم این مقاله توانسته باشد به خوبی اهمیت رسیدگی به سایتهای اینترنتی شرکتها را نشان داده باشد و اگر فکر می کنید نیازمند مشاوره رایگان برای راه اندازی وب سایت اینترنتی خود هستید مشاوران ما در چیتاسافت به صورت رایگان آماده ارائه دیدگاههای کارشناسانه خود هستند. با ما تماس بگیرید.

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

تازه های طراحی سایت

بهینه سازی وبسایت

دانستی های سایت