هر آنچه که نیاز است از ارتباط طراحی سایت و سئو بدانید ! ( بخش اول )

  • توسط علی دربان
  • شنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۶
  • 220 بازدید
  • 0
ارتباط طراحی و سئو بخش اول

مبحث سئو برای هر تجارتی که به صورت آنلاین فعالیت میکند ، اهمیت دارد . بسیاری از افراد نمیدانند که باید فرآیند بهینه سازی برای موتورهای جست و جو را ، در بخش طراحی سایت ، آغاز کنند . این کار نباید به بعد ها منتقل شود . در این مقاله ما قصد داریم تا ارتباط طراحی سایت و سئو را بررسی کنیم .

ارتباط طراحی سایت و سئو بخش اول

 

وب سایت شما ، کانون بازاریابی دیجیتال شما می باشد . جایی که تمامی رودهای دیجیتالی ، به سمت آن حرکت میکنند . واضح است که منبع بسیاری از بازدیدکنندگان سایت ، نتایج جست و جوی ارگانیک ( طبیعی ) می باشد . با وجود اینکه ارتباط طراحی سایت و سئو ، یکی از مباحث مهم در دنیای الکترونیک می باشد ، ولی صاحبین مشاغل ، معمولا بعد از طراحی سایت خودشان ، به سئو میپردازند . این سایت ها معمولا فاقد قابلیت های مربوط به بازاریابی دیجیتال و سئو هستند زیرا در طراحی آنها ، ارتباط طراحی سایت و سئو ، لحاظ نشده است .

ممکن که طراحی این وب سایت ها بسیار پر زرق و برق باشد ولی اگر مباحث مربوط به بازاریابی در زمان طراحی ، لحاظ نشده باشد ، مثل این می ماند که شما در یک مسابقه دو ، با پایی چوبی شرکت کنید یا حداقل شروع شما با خطا مواجه باشد و مجبور شوید مجددا از خط استارت شروع کنید . این کار باعث اتلاف زمان شما و هدر رفتن پول شما خواهد شد .

در این مطلب من قصد دارم این موضوع را بررسی کنم که ارتباط طراحی سایت و سئو چگونه است و چرا باید در مراحل ابتدایی طراحی سایت ، به آن پرداخته شود . ما در این مقاله به نکات مورد نیاز شما برای تبدیل سایت خود به سایتی پیشرو در زمینه بازاریابی و نتایج جست و جو ، میپردازیم . شما باید به این نکته توجه داشته باشید که دانستن ارتباط طراحی سایت و سئو ، نه تنها میتواند کاربران شما را خوشحال و راضی نگه دارد ، بلکه میتواند منجر به خوشنودی گوگل از شما نیز بشود .

ما همچنین گودال هایی که ممکن است باعث سقوط تجارت شما شود را بررسی میکنیم تا هیچگاه مجبور نباشید به دلیل رعایت نکردن این موارد ، وب سایت خودتان را که پایگاه بازاریابی دیجیتال شما است ، از اول طراحی کنید .

خلاصه مطلب اینکه در این مقاله شما با مفهوم ارتباط طراحی سایت و سئو آشنا خواهید شد و قادر خواهید بود تا سایت خود را تبدیل به یک ماشین قدرتمند بازاریابی دیجیتال و منطبق بر سئو ، کنید .

سناریویی که معمولا اتفاق می افتد ( به دلیل عدم آگاهی از ارتباط طراحی سایت و سئو ) :

تلفن یک مرکز مشاوره سئو به صدا در می آید .

مشاور سئو : سلام شما با شرکت مشاوره سئو تماس گرفته اید . چطور میتوانم به شما کمک کنم ؟

تماس گیرنده : سلام ، ما جدیدا یک وب سایت را طراحی کرده ایم و به نظر میرسد که مقدار قابل توجهی بازدید را از دست داده ایم . ” یا ” ما دیگر برای کلمات کلیدی ای که قبلا با آنها شناخته میشدیم ، در نتایج جست و جو حضور نداریم . ” یا ” سایت ما در نتایج هیچ جست و جویی وجود ندارد . ” یا ” ما میخواهیم بدانیم که آیا راهی برای بهبود سئوی سایتمان وجود دارد یا خیر ؟

اینجا یک مشکل جدی وجود دارد . سئو یک فعالیت جانبی نیست که آن را روی یک وب سایت آماده ، اعمال کنید . برای اکثر تجارت های آنلاین ، سئوی وب سایت ، از اصلی ترین عوامل موفقیت به شمار می آید . حتی مباحثی که باعث افزایش سئو و رتبه طبیعی سایت شما می شوند ، زمانی که از تبلیغات کلیکی گوگل و سایر فرآیند های تبلیغاتی و بازاریابی استفاده کنید ، نیز به کار می آیند . اگر ارتباط طراحی سایت و سئو را به خوبی متوجه نشوید و طبق آن پیش نروید ، هرگز نمیتوانید به اهداف بازاریابی دیجیتال خود ، دست پیدا کنید .

اگر شما به دنبال شرکتی معتبر در طراحی سایت هستید ، همین حالا با چیتاسافت تماس بگیرید .

این مقاله ادامه خواهد داشت . منتظر بخش بعدی این مقاله باشید …

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

تازه های طراحی سایت

بهینه سازی وبسایت

دانستی های سایت