چهار روش برای به روز رسانی وب سایت شخصی

  • توسط مرجان کاظمی
  • چهارشنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۶
  • 241 بازدید
  • 0
به روز رسانی وب سایت

همراهان عزیز چیتاسافت در قسمت قبل درباره نکاتی که باید در وب سایت های تجاری رعایت کنید آشنا شده ایم. در ادامه چهار روش به روز رسانی وب سایت را مطالعه نمایید.

طراحی وب به طور مستمر در حال تغییرو رشد است، و به همین خاطر، خود سایت ها نیز معمولا در حال تغییر می باشند. به عنوان صاحب یک سایت برایتان این مسأله خیلی مهم است که فرصت ها و روند های جدید را دنبال کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک برای کمک به شما در دستیابی به اهداف سایتتان موثر تر است. این که آیا شما یک طراح حرفه ای هستید و آماده انجام این فرامین هستید و یا قبل از اینکه با طراح وب خود به عنوان یک ایده صحبت کنید در حال انجام تحقیقات هستید، چهار تکنیک معروف زیر می تواند به شما در به روز رسانی وب سایت و حواشی آن کمک شایانی کند.

مینیمالیسم minimalism

مینیمالیسم سالهاست که طراحی دنیای وب را در دست دارد و مطمئنا به زودی در آینده وجود نخواهد داشت. محبوبیت آن از سادگی آن نشأت میگیرد و کاربران می توانند به راحتی محتوای سایت را متوجه شوند، مینیمالیسم minimalism به کاربر اجازه می دهد تا یک تجربه کاربری ساده داشته باشد.

این طرح ها نیز در مسیر رسیدن به اهداف صاحب سایت نیز مفید هستند، زیرا طراحی تمیز مرتب load سرور را کاهش می دهد، احتمال وقوع crash را کاهش می دهد و زمان بارگذاری با سرعت بیشتر را فراهم می کند.

به عنوان یک مثال خوب از یک محیط شاد بین مینیمالیستی و کلاسیک، به سایت فیلم The Lobster نگاه کنید. پس زمینه خاکستری و متن سیاه، مینیمالیسم را به بهترین شکل ممکن می سازد، در حالی که انیمیشن های کوچک و فونت های متمایز وب سایت را برجسته می کند و حس شخصیت پذیری را افزایش می دهد.

به روز رسانی وب سایت

به روز رسانی وب سایت

 

مطلب پیشنهاد:۶ روش جلوگیری از اصطکاک در طراحی

طراحی لوگو به روز شده An Updated Logo Design

یکی از فواید میزبانی یک وب سایت منبع باز مانند وردپرس، توانایی یافتن و تمیز کردن قالب های پیش فرض است که برای آن دسته از افرادی که فقط با طراحی وب شروع به کار می کنند بسیار مفید است. اما به دلیل محبوبیت آنها در بین طراحان وب بسیاری از وبلاگ نویسان header از آن استفاده می کنند و به سختی می توانند آن را کنار بگذارند.

یک راه ساده برای انجام این کار این است که به سایت خود یک custom logo بدهید این کار هدرهای از پیش آماده را جایگزین می کند، چه خود شما این کار را انجام دهید و چه از یک طراح گرافیکی کمک بگیرید در مورد چگونگی ایجاد یک آرم به یاد ماندنی برای سایتتان تلاش کنید.

به آنچه خود دوست دارید فکر کنید در مورد وبلاگ خود یا آنچه سایت شما به فروش می گذارد و روی چگونگی نام گذاری برای آن تمرکز کنید. بهترین Drone را خریداری نمایید، وب سایت drone، یک نمونه عالی از یک وب سایت است که یک راه ساده و موثر برای ساختن نام تجاری خود را از طریق یک لوگوی منحصر به فرد را ایجاد می کند – ترکیب یک quadcopter drone هوشمندانه و موثر است.

پیمایش Scrolling

مانند موضوعات مینیمالیستی، پیمایش روند دیگری است که به سرعت همه گیر شده است. یکی از مهمترین علت های محبوبیت وب سایت های پیمایش، مناسب بودن آن برای انواع صفحه نمایش ها و دستگاه ها است؛ این گونه طراحی به ویژه برای گوشی های هوشمند و تبلت ها بسیار سودمند است، زیرا وجود پیمایش در صفحه های کوچکتر ضروری است.

همچنین این سبک پتانسیل بالایی دارد تا با سایتها با محتوای سنگین تر تعامل برقرار کند، زیرا در این شرایط خوانندگان مشتاق می شوند تا به پیمایش ادامه دهند و پیشنهادات بیشتری را بیابند بدون اینکه صفحه خود را تغییر دهند.

طرح های پیمایش می توانند به صورت page-wide نمایش داده شود که به صورت یک به یک هستند، یا صفحه نمایش card-style که از طریق سایت هایی مانند Pinterest محبوب شده اند، که چندین مورد را در یک زمان نمایش می دهد. با این حال، کسانی که یک طرح پیمایش به روزرسانی را انجام می دهند باید مطمئن شوند که پیوندهای مهم یا اطلاعات موجود در پاورقی را حذف کرده و جای آنها را در ناحیه قرار دهند و این بدین علت است که بازدیدکنندگان قادر به دسترسی به پایین صفحه نیستند.

 Hero Image

شما احتمالا در حال حاضر با یک hero image آشنا هستید، اما نام آن را نمیدانستید. یک تصویر قهرمان یک بنر بزرگ یا تصویر پس زمینه است که بیشتر و یا تمام یک صفحه وب را در بر دارد.  دلایل محبوبیت آنها مختلف است: آنها به سادگی می توانند کاربران را هدایت کنند تا به عمل خود اقدام کنند، می توانند یک پیام بصری قوی داشته باشند و زمان بارگذاری کمتری نسبت به یک سایت با تصاویر و زبانه های متعدد داشته باشند.

Hero images به ویژه برای سایت هایی که خدمات مبتنی بر بصری مانند طراحی عکاسی و یا طلا و جواهر طراحی می کنند و یا با اهداف ساده ای مانند تشویق خوانندگان به ثبت نام برای خبرنامه هستند، بسیار مفید هستند. میخواهید تصویر قهرمانیتان را حتی قابل توجهتر کنید؟ با استفاده از یک ویدیو حلقوی – ترجیحا در محدوده ۱۰-۲۰ ثانیه بیننده را با اطلاعات کافی به نمایش بگذارید، با این حال همچنان زمان بارگذاری قابل کنترل را حفظ می کند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

تازه های طراحی سایت

بهینه سازی وبسایت

دانستی های سایت