نکاتی که باید در وب سایت های تجاری رعایت کنید

  • توسط مرجان کاظمی
  • پنج شنبه , ۶ مهر ۱۳۹۶
  • 250 بازدید
  • 0
وب سایت های تجاری

اینترنت شامل وب سایت های زیادی است، که بسیاری از آنها وب سایت های تجاری هستند. شما وقتی وارد فضای مجازی می شوید تحت بمباران اطلاعاتی قرار می گیرید. برای اینکه از همه ی این هیاهو ها خلاص شوید و فقط به مشتریان خود فکر کنید، شما باید برای رقابت با دیگران، یک وب سایت کسب و کار قوی ایجاد کنید.برخی از موارد خاص وجود دارد که همیشه باید در سایت خود لحاظ کنید.

مطلب پیشنهادی:۵ گام برای ساختن وب سایت محبوب

وب سایت های تجاری

وب سایت های تجاری

 

برای طراحی وب سایت های تجاری ابتدا خودتان را معرفی کنید

شما باید یک معرفی نامه ی روشن برای شرکت خود داشته باشید که بتوانید بهتر خودتان را به بازدید کنندگان معرفی کنید. باید مشخص کنید که چه کاری انجام می دهید، و اهداف شما چیست. شما باید یک بیوگرافی خوب از شرکت خود به دیگران ارائه کنید. تا آنها مجبور نباشند در مورد موضوع شرکت شما جستجو کنند. در یک مکان  مشخص (که می تواند یک صفحه از یک سایت باشد) اطلاعات لازم را به مشتریان خود ارائه دهید. و آنها را از سردرگمی بیرون بیاورید.

در مورد افکار عمومی مشتریان خود را آزاد بگذارید

مردم نظرات دیگران را خیلی جدی می گیرند. اگر نظرات مشتریان را در وب سایت خود لحاظ کنید، این امر می تواند فروش شما را افزایش دهد. وقتی مردم نظرات مشتری ها را می خوانند، می توانند در مورد شرکت و محصولات شما ایده بهتری داشته باشند. همچنین این کار مشروعیت (قانونمندی) سایت شما را افزایش می دهد، زیرا نشان می دهد که شما یک کسب و کار واقعی با مشتریان واقعی دارید و اعتماد مشتریان جدید بیشتر جلب می شود.

مطلب پیشنهادی:اهمیت و نقش رنگها در طراحی وب سایت

از SEO استفاده کنید

ضروری است که معیارهای بهینه سازی موتورهای جستجو را درک کنیم و بدانیم که این معیارها چگونه می توانند بر روی سایت شما تأثیر بگذارند. شما می خواهید مطمئن شوید که همه ی کارهای ممکن، از کلمات کلیدی تا متا تگ ها، را برای بهینه سازی سایت خود، انجام داده اید. اگر سایت شما در موتورهای جستجو نشان داده نشود چه اتفاقی می افتد؟ آن زمان پیدا کردن سایت شما برای مردم عادی دشوار خواهد بود.

وب سایت های تجاری

وب سایت های تجاری

 

از ساخت یک سایت ساده شروع کنید

اگر خسته باشید، شاید آخرین کاری که انجام دهید این باشد که وب سایت را نابود کنید. چون خسته شده اید و نمی دانید که چه کاری باید انجام دهید. اگر نقشه سایتی روشن و آسان برای پیدا کردن اطلاعات ندارید، مردم در سایت شما به اندازه کافی باقی نخواهند ماند. اطمینان حاصل کنید که سایت شما کاربر پسند است و شامل تب ها و پیوندهای روشنی است. اغلب کمک گرفتن از یک طراح وب سایت در این زمینه مفید خواهد بود.

ارائه محتوای خوب

در گذشته، فقط داشتن لیستی از محصولات برای ایجاد یک وب سایت کسب و کار کافی بود، اما امروزه این کار را انجام نمی دهند. اگر می خواهید مردم را جذب کنید و از آنها بخواهید از سایت شما بازدید کنند شما باید محتوای با کیفیتی را ارائه کنید. اطمینان حاصل کنید که شما مقالات یا وبلاگهایی را ارائه می کنید که اطلاعات مفیدی را ارائه می دهند. همیشه محصولات را دقیق توصیف کنید، تا به مشتریان ایده ی روشنی از آنچه که می خواهند بخرند، بدهید.

سعی کنید توازن را در سایت حفظ کنید

در حالی که شما می خواهید محتوای خوبی در سایت خود داشته باشید، شما همچنین باید تعادل خوبی هم بین اطلاعات، تصاویر، لینک ها و موارد دیگر برقرار کنید. شما باید سایتی ارائه کنید که بصری، جذاب و کاربر پسند باشد. موفقیت در این تعادل می تواند دشوار باشد، اما در روند توسعه سایت شما موثر خواهد بود. رعایت کردن بعضی از معیارهای حرفه ای، معمولا توصیه خوبی برای ساخت وب سایت می باشد. بنابراین می توانید مطمئن باشید که توازن درستی در سایت شما برقرار شده است.

گوگل چه نکاتی را در مورد ساخت وب سایت در نظر می گیرد

ایجاد یک وب سایت تجاری می تواند کمی پیچیده باشد. رقابت خیلی سنگین است. شما فقط نگران رقبای مستقیم نیستید. شما همچنین باید نگران تمام رقبای آنلاین دیگری باشید که می توانند مشتریان شما را منحرف کنند. رعایت کردن این شش عنصر در سایت ها، به شما اطمینان می دهد که وب سایت شما قابل رقابت با دیگر وب سایت ها خواهد بود.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

تازه های طراحی سایت

بهینه سازی وبسایت

دانستی های سایت