برترین های نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ از نگاه وب سایت Ubergizmo

  • توسط میلاد علی پور
  • سه شنبه , ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
  • 234 بازدید
  • 0
نمایشگاه ایفا 2017

یک بار دیگر شاهد برگزاری نمایشگاه باشکوه ایفا ۲۰۱۷ یا همان IFA در شهر برلین آلمان بودیم. نمایشگاهی فوق العاده که در آن شرکت های بزرگ برای به نمایش گذاشتن جدیدترین محصولات خود به رقابت با یکدیگر پرداختند تا به عنوان یک کمپانی مورد قبول تر شناخته شوند.

در ایفا ۲۰۱۷ چندین محصول جدید رونمایی شد و همگی مطلوب و قابل توجه بودند. اما سعی کردیم بهترین این نمایشگاه را در قالب مقاله ای به شما معرفی کنیم تا اگر در ایفا ۲۰۱۷ حضور نداشتید از برترین محصولات معرفی شده در آن آگاهی بدست آورید.

۱- دیزنی Star Wars: Jedi Challenges

شرکت دیزنی در جریان نمایشگاه مجموعه  واقعیت افزوده Star Wars: Jedi Challenges را معرفی کرد که در کنار هدست واقعیت افزوده، یک کنترلر نوری و بازی واقعیت افزوده Star Wars: Jedi Challenges نیز به کاربران ارائه می شود. شما باید با اتصال تلفن هوشمند خود به این هدست می توانید به دنیای Star Wars در حالت واقعیت افزوده وارد شوید. قطعا چنین تجربه ای برای طرفداران Star Wars بسیار لذت بخش خواهد بود.

۲- تلفن هوشمند V30 ال جی

شرکت ال جی در ایفا ۲۰۱۷ از فبلت رده بالا و جذاب خود V30 رونمایی به عمل آورد. اسمارتفونی که به صفحه نمایش ۶٫۰ اینچی OLED فول ویژنی مجهز بوده و طراحی شبیه به G6 و گلکسی اس ۸ دارد. در مشخصات ال جی هیچ کم و کاستی نگذاشته و این اسمارتفون را با مشخصات سخت افزاری کامل روانه بازار خواهد کرد. بنابراین اگر بخواهیم به یکی از برترین های ایفا بپردازیم باید به V30 اشاره کرد.

۳- لنوو یوگا ۹۲۰

شرکت لنوو در جریان نمایشگاه ایفا لپتاپ هیبریدی جدید خود را به نام یوگا ۹۲۰ معرفی کرد. محصولی که طراحی پریمیومی داشته و به صفحه نمایش ۱۳٫۹ اینچی مجهز شده است. با پردازنده نسل هشتمی Core i7 اینتل، پورت تاندربولت ۳،  قابلیت اتصال چندین نمایشگر ۴K و برخی دیگر، یوگا ۹۲۰ را به لپتاپ کاملی تبدیل می کند. لنوو این نوت بوک را با مشخصات رده بالا و قیمت مناسب بزودی عرضه خواهد کرد.

۴- گلکسی نوت ۸

اگرچه شرکت سامسونگ گلکسی نوت ۸ را در یک رویداد اختصاصی معرفی کرد اما حضور عمومی آن برای نخستین بار در ایفا ۲۰۱۷ بود. این اسمارتفون محصولی پریمیومی بوده و مشخصات بزرگی برای آن در نظر گرفته شده است. گلکسی نوت ۸ مشخصات پرچمداری مشابه دیگر اسمارتفون ها داشته و با نمایشگر ۶٫۳ اینچی اینفینیتی اج تجربه کاربری لذت بخشی را فراهم می آورد. به عنوان نسل جدید گلکسی نوت، نوت ۸ تحسین برانگیز و قابل ستایش است.

مطلب مشابه: فبلت گلکسی نوت۸ همان چیزی که دنبالش بودید

۵- دل VR ویژور

شرکت دل برای آن که از سایر رقبا عقب نماند طی نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ به معرفی هدست واقعیت مجازی VR ویژور پرداخت. دستگاهی با طراحی زیبا که به آسانی روی سر قرار گرفته و سختی به دنبال ندارد. تجربه دنیای واقعیت مجازی با VR ویژور دل قطعا لذت بخش است. گذشته از آن با طراحی جذابی که دل روی این مدل به کار گرفته بر کیفیت و ساخت آن تاثیر موثری داشته و باید این محصول را کارآمد دانست.

۶- موتورولا موتو X4

شرکت موتورولا در نهایت پس از مدت ها انتظار تلفن هوشمند میان رده موتو X4 را در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ معرفی کرد. این اسمارتفون از طراحی باکیفیتی بهره می برد و مشخصات قابل توجهی توسط موتورولا برای آن در نظر گرفته شده است. موتو X4 به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی FHD، دوربین دوگانه و باتری بزرگی مجهز شده و با قیمت ۴۰۰ دلار بزودی راهی بازار می شود. بنابراین حضور آن در لیست جای تعجبی نداشته زیرا با کیفیت بالای خود نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

مطلب پیشنهادی: موتو ایکس۴ تایید کمیسیون ارتباطات فدرال را اخذ کرد

۷- XPERIA Ear سونی

شرکت سونی در ایفا ۲۰۱۷ از Xperia Ear Open-style Concept به عنوان یک ایرباد رونمایی کرده است. محصولی با صدای فوق العاده و بی نظیر و طراحی جالب توجه که نظر هر فردی را به خود جلب خواهد کرد. این ایرباد دارای چهار میکروفون بوده و با سیستم لغو سروصدا بیرونی مجهز است. چنین سیستمی در بیشتر دستگاه وجود داشته و ایرباد Xperia Ear Open-style Concept نیز یکی از آنها محصولات به شمار می رود. همچنین می تواند با انجام دستورات صوتی یک ایرباد هوشمند نیز به شمار رود.

۸- کارت میکرو اس دی ۴۰۰ گیگابایتی سن دیسک

شرکت سن دیسک در جریان نمایشگاه ایفا از کارت میکرو اس دی فوق العاده خود رونمایی کرد. این کارت میکرو اس دی به حافظه ۴۰۰ گیگابایتی مجهز است که بی نظیر بوده و تاکنون هیچ کارت میکرو اس دی با چنین ظرفیتی در بازار مشاهده نشد.

مطلب مشابه: پایین ترین قیمت هارد سامسونگ

۹- سامسونگ Gear Sport

شرکت سامسونگ در جریان نمایشگاه ایفا با معرفی ساعت هوشمند Gear Sport از نسخه اسپرت Gear Watch 3 رونمایی به عمل آورد. ساعت هوشمندی که با ردیاب های ورزشی بیشتری همراه بوده و طراحی اسپرتی به آن بخشیده شد. این ساعت ضد آب بوده و از سیستم عامل اندروید ور ۲٫۰ نیز بهره می برد. بنابراین باید آن را برای ورزشکاران بسیار مناسب دانست زیرا از تمامی ویژگی های لازم بهره می برد و قابلیت قابلت توجهی را دردسترس این دست افراد قرار می دهد.

۱۰- تلویزیون B&O BeoVision Eclipse

شرکت ال جی و Bang and Olufsen در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ به معرفی تلویزیون لوکسی پرداختند که از طراحی پریمیومی و ساختار باکیفیتی بهره می برد. این تلویزیون از سیستم صوتی Bang and Olufsen بهره برده و پنل صفحه نمایش آن نیز توسط ال جی توسعه پیدا کرده است. نام تلویزیون BeoVision Eclipse بوده و با قیمت ۱۱ هزار دلار بزودی روانه بازار جهانی خواهد شد. تلویزیون موردبحث در دو سایز ۶۵ و ۵۵ اینچی با کیفیت تصویر OLED 4K/HDR TV به فروش می رسد. کیفیت سیستم صوتی دستگاه ۴۵۰ وات بوده که نسبت به رقبا عملکرد صوتی بالایی می تواند از خود نشان دهد.

۱۱- لاجیتک کرفت کیبورد

مطلب پیشنهادی: کاور کیبورد میانبر VIM چیزی که برنامه نویسان به دنبال آن می گردند

لاجیتک یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم جانبی کامپیوتر بوده که به تازگی در ایفا ۲۰۱۷ از محصولات متعدد و جدیدی رونمایی کرد. یکی از آنها صفحه کلید قابل توجه کرفت کیبورد بوده که تجربه کاربری کارآمدی را برای افراد به ارمغان می آورد. افراد می توانند با استفاده از نرم افزار اختصاصی لاجیتک به سفارشی سازی کلیدهای صفحه کلید پرداخته و آن مورد استفاده قرار دهند. با کلید دایال تنظیماتی دستی افراد می توانند سریعتر به منو موردنظر دست پیدا کنند.

پیشنهاد می کنیم این را هم بخوانید: چگونه با استفاده از صفحه کلید ، ویندوز را کنترل کنیم؟

۱۲- دوربین OM-D E-M10 Mark III اولیمپوس

شرکت اولیمپوس در زمینه تولید دوربین برند بزرگی محسوب می شود که در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ با معرفی دوربین OM-D E-M10 Mark III یک محصول بزرگی را معرفی کرد. کسانی که عکاسی با موبایل را عادت روزمره خود دارند قطعا به سمت دوربین های عکاسی حرفه ای نمی روند. اما برخی وجود دوربینی روی اسمارتفون توجهی به آن نداشته و کیفیت تصویر را در یک دوربین عکاسی حرفه ای چندین بار و بهتر می دانند. از این رو در دسته شیفتگان دوربین های عکاسی حرفه ای قرار می گیرند و OM-D E-M10 Mark III نیز چنین دوربینی به شمار می رود. دوربینی قدرتمند با طراحی ظاهری کلاسیک که با وجود فناوری های روز عکسبرداری روی آن می تواند عملکرد بزرگی از خود نشان دهد. البته هدف اولیمپوس نیز معرفی یک پرچمدار در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ بود تا یک مبارز قدرتمند را در برابر دیگر برندها قرار دهد.

۱۳- هدست ۸K VR پیمکس

هدست ۸K VR پیمکس را در نمایشگاه CES 2017 شاهد بودیم اما در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ نیز باری دیگر این هدست به نمایش درآمد تا کاربران به تجربه آن بپردازند. از جمله ویژگی های چنین هدستی باید به صفحه نمایش ۲۱۶۰*۳۸۴۰ پیکسلی با زاویه دید ۲۰ درجه که اجازه می دهد افراد تماشا فوق العاده ای در دنیای واقعیت مجازی داشته باشند. همانطور که می دانید کمپانی پیمکس همیشه سعی داشته محصولاتی قابل توجه را توسعه دهد از این رو هدست ۸K VR یک محصولی کارآمد است.

۱۴- هدست هوشمند Ambeo سنهایزر

شرکت سنهایزر یکی از برندهای مطرح تولیدکننده سیستم های صوتی محسوب می شود که به تازگی در ایفا ۲۰۱۷ از هدست هوشمند Ambeo رونمایی کرد. این هدست از کیفیت صوتی بالایی همانند دیگر محصولات سنهایزر بهره می برد و باید آن را محصول رده بالا شرکت موردبحث دانست. به کمک این هدست صدای غنی، شفاف و ۳۶۰ درجه ای را می توان شنید که تجربه جالبی را به ارمغان می آورد. بنابراین باید آن را یکی از تولیدات قابل توجه کمپانی سنهایزر طی چند سال گذشته محسوب کرد که در ایفا به نمایش درآمد.

۱۵- ردیاب رادیویی اینوکسیا

شرکت Invoxia در ایفا ۲۰۱۷ به معرفی ردیاب رادیویی پرداخت که با عمر باتری ۸ ماهه بسیار جالب توجه است. البته علت عمر باتری بالای آن عدم پشتیبانی از بلوتوث، وای فای و برخی از این دست بوده که عمر باتری بزرگی را رقم زده است. با چنین ردیابی می توان به آسانی ایستگاه رادیویی را یافت و طراحی آن همانند یک فلش USB است.

منبع

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

تازه های طراحی سایت

بهینه سازی وبسایت

دانستی های سایت