فبلت گلکسی نوت۸ همان چیزی که دنبالش بودید!

  • توسط مرجان کاظمی
  • سه شنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۶
  • 573 بازدید
  • 0
فبلت گلکسی نوت8

فبلت گلکسی نوت۸ از فبلت های بسیار پرطرفدار است. در این مطلب ویژگی های شگفت انگیز و مشخصات کلی این تبلت ها را در اختیار شما کاربران عزیز چیتاسافت قرار می دهیم.

در دنیای امروز که تکنولوژی همواره در حال پیشرفت است، تبلت ها و گوشی های جدید متنوع با ویژگی های جدید از جمله تبلت های lenovo هر بار جدیدتر از قبل وارد بازار می شود. ما در اینجا ویژگی های تبلت گلکسی نوت۸ را مورد بررسی قرار داده ایم.

سامسونگ با یک گوشی جدید در سری Galaxy Note پشت می کند! بسیاری از آنها می ترسیدند که تاریخ نجیب نوت Galaxy Note 7 ممکن است پایان سری نوت باشد، اما واقعیت این است که دور از آن نیست. با توجه به Galaxy Note 8، سامسونگ در حال تلاش برای بازگشت به قدرت های قدیمی خود در بازار تلفن های هوشمند XXL است.

فبلت گلکسی نوت8

فبلت گلکسی نوت۸

با مرور اولیه ما، به نظر می رسد که سامسونگ مطمئنا گلکسی نوت ۸ را به خوبی متصور شده است.Galaxy Note 8 سامسونگ از ۱۵ سپتامبر در ایالات متحده در تمامی شرکت های بزرگ و عمده فروشندگان مانند Best Buy و Walmart در دسترس خواهد بود، اما قیمتش تا کنون اعلام نشده است. پیش سفارشات در ۲۴ اوت در Best Buy آغاز خواهد شد که مشتریان آن مانند Gear 360 یا «کیت پایه» با یک کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و شارژر بی سیم سریع، علاوه بر صرفه جویی اضافی ۱۵۰ دلار به طور معمول برچسب قیمت خورده است.ویژگی های ویژه Samsung Galaxy Note 8:سامسونگ با استفاده از جفت افزار سامسونگ راه را برای برجسته کردن حالت چند پنجره ای کهکشان Note 8 ابداع کرده است.

فبلت گلکسی نوت8

فبلت گلکسی نوت۸

با استفاده از این ویژگی، می توانید دو برنامه را که همزمان در صفحه تقسیم شده اجرا کنید، پیوند دهید. این می تواند واقعا مفید باشد اگر شما کپی کردن چیزها از یک مرورگر به دیگر، یا به یک ایمیل یا جایی دیگر.با توجه به امنیت و دسترسی غیر مجاز، توجه داشته باشید کهکشان ۸ مجهز به چند لایه مکانیسم های حفاظتی است. امن ترین اسکنر عنبیه است که به دنبال آن تشخیص چهره است که از دوربین جلویی گوشی استفاده می کند.

فبلت گلکسی نوت8 سومین راه حل بیومتریک، اسکنر اثر انگشت است، اما این یکی به دلیل قرار گرفتن ناخوشایند در پشت گوشی بسیار ناراحت کننده است. شما می توانید تا ۱۰۰ صفحه یادداشت بر روی صفحه قفل شده خود را نقاشی کنید. ویژگی های جدید شگفت انگیز با Note 8 این است که شما همچنین می توانید GIF های متحرک با قلم ایجاد کنید و آنها را بفرستید. و از طریق Pen Up، شما یک جامعه فعال برای هنرمندان دیجیتالی خواهید یافت. شما می توانید آن را به عنوان یک کامپیوتر استفاده کنید

مقاله مرتبط: قیمت یک گوشی هوشمند چقدر باید باشد؟

منبع: androidpit

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

تازه های طراحی سایت

بهینه سازی وبسایت

دانستی های سایت